Bezorgen en afhalen

Wat zijn de bezorgkosten?

Bereken de bezorgkosten

Wij bezorgen alle aankopen bij je thuis. Wij verzenden je bestelling in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van je bestelling wordt er meestal een bijdrage doorberekend afhankelijk per artikel.

Wij maken onderscheidt in twee soorten productgroepen:

  • Sierbestrating, tuinhout, zand, grind en grond etc. alleen in Noord-Holland
  • Tuinartikelen als tuinmeubelen, schaduwdoeken en tuinverlichting in heel Nederland.

Een indicatie van deze tarieven vind je in het bezorgkosten overzicht hieronder.

 

Bezorgkosten tabel

 

Aanvullende bezorgkosten informatie: 

  • Je kunt er ook voor kiezen je bestelling af te halen op onze vestiging in Heemskerk, dan betaal je natuurlijk geen bezorgkosten. Je Je kunt je bestelling af komen halen op onze vestiging in Heemskerk op Ambachtsring 13. Wij informeren je zodra de bestelling bij ons klaarstaat.
  • Bovengenoemde bedragen gelden voor bezorging binnen Nederland. Voor de Waddeneilanden gelden er andere bezorgkosten, neem daarvoor contact met ons op.
  • De bedragen in het bezorgkosten overzicht zijn richtlijnen. Soortgelijke artikelen vallen soms in een andere tariefgroep. In de winkelwagen zie je wat de definitieve verzendkosten van de bestelling zijn.
  • Als je artikelen uit meerdere tariefgroepen bestelt, betaal je alleen de verzendkosten van het grootste artikel.
  • Als wij je bestelling in meerdere keren leveren, om welke reden dan ook, betalen wij uiteraard de extra kosten.
  • Alle bedragen in het bezorgkostenoverzicht zijn in euro’s en inclusief BTW. 

 

Op welke dagen worden bestelde producten bezorgd?

Van maandag t/m vrijdag en dit verschilt per product en de wijze van verzending. 

Verzending van algemene tuinartikelen:
Dit wordt veelal uitbesteed door een koeriersbedrijf en doen wij niet zelf.

De transporteur levert alleen op de begane grond en tot aan de voordeur. De transporteur bepaalt ten alle tijden waar de bestelling wordt geplaatstLet op: Indien de bestelling niet op de door jouw gewenste plaats wordt afgeleverd en je weigert om deze reden de bestelling, dan zullen er bij de volgende levering nogmaals transportkosten in rekening worden gebracht.

Je ontvangt een emailbericht zodra de bestelling wordt verzonden.

Verzending van Sierbestrating, tuinhout, overkappingen, zand, grind en grond:
Dit wordt meestal door middel van onze eigen transportmiddelen afgeleverd.

De transporteur levert alleen op de begane grond en tot aan de voordeur. De transporteur bepaalt ten alle tijden waar de bestelling wordt geplaatst. Let op: Indien de bestelling niet op de door jouw gewenste plaats wordt afgeleverd en je weigert om deze reden de bestelling, dan zullen er bij de volgende levering nogmaals transportkosten in rekening worden gebracht.

Wij nemen altijd contact met je op voordat de levering plaatsvindt om een voor jouw geschikte leverdag te bepalen.

Wat zijn de levertijden van producten?

Producten die op voorraad zijn, kunnen wij direct uitleveren. Indien deze producten niet voorradig zijn, hanteren wij 1 week levertijd mits voorradig bij de leverancier. Voor tuinhuizen en overkappingen geldt een levertijd van 4-7 weken. Mocht de levertijd langer zijn dan 10 werkdagen, dan nemen wij altijd even contact met je op.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben terwijl de bezorger langskomt?

Bij algemene tuinartikelen:
Je ontvangt een e-mail van de bezorgdienst met de leverdag en het tijdstip. De bestelling wordt tweemaal bij je thuis aangeboden. De bestelling kan ook bij de buren worden afgeleverd. Wanneer dit niet mogelijk is, krijg je een bericht om het pakket af te halen bij het dichtstbijzijnde depot van de betreffende bezorgdienst.


Bij sierbestrating, tuinhout, zand, grind en grond:
In dit geval gelden er andere regels. Wij communiceren vooraf altijd wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Uiteraard in overeenstemming met jou. Jijzelf of iemand anders dient de bestelling aan te nemen van de chauffeur, mocht er niemand aanwezig kunnen zijn dan horen wij graag de losinstructies. Indien wij om wat voor een reden niet kunnen lossen wordt er een nieuwe afspraak gemaakt. Het kan zijn dat daar extra kosten voor in rekening worden gebracht.

Wij gebruiken cookies.
 Cookies NIET accepteren